İlginç Rüyalar 1

Bugünlerde birbirinden ilginç rüyalar görüyorum. Bunları yazarak hem ölümsüzleştirmek hemde bir seri oluşturmak istiyorum. Serimizin ilk rüyası;

Atölye gibi bir yerdeyim. Kargo kutuları hazırlıyorum. Kahverengi kağıtlara sarıp, sicim iplerle kurdela yapıyorum. İşime konsantre olmuş büyük bir ciddiyetle paketliyorum. Paketlediklerim benim üzüntülerimmiş. Üzüntülerimi ebay’de satışa çıkarmışım.

Bu sefer Hilalin çekmecesinden çıkan şaşırtan bir rüyaydı.

Neden ebay ? Gittigidiyor hepsiburada değilde ebay olmasına çok şaşırdım. Üzüntülerimi yollamama çok sevindim. Demek ki artık üzüntüleri yolladığıma göre güzel şeyler olacak 😉 

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

