İlginç Rüyalar 2

Bilim insanlarının yıllar süren analizleri sonucunda buldukları sonuç bir rüyanın yirmi saniyeyi geçmeyecek kadar kısa sürdüğüdür. Anlamadığım 20 saniye süren bir rüyada nasıl bu kadar olay yaşıyoruz, o kadar macera sadece 20 saniyede mi yaşanması çok şaşırtıcı.

İnception filmi gibi bir rüyaydı.

Rüyamda disko gibi bir yerdeyiz. Ortadaki yuvarlak pistin etrafında oturulacak geniş koltuklar var. Yanımda sevgilim ve yakın arkadaşımın kız kardeşleri var. Sohbet ediyorum hem sevgilimle ilgileniyorum hemde kızlarla. Mutluyuz. Yüzümüzde tatlı bir tebessüm var, mutlu bir ortam. Sevgilim oturduğumuz koltuğa uzanıyor bende onun yanına sarılıyor ve pisti izlemeye öyle uzanmış sarılmış ve mutlu devam ediyorum.

Sonra Birden…

Yemyesil, belime kadar gelen ekinlerin içindeyim. Ufka kadar yeşil bir ekin tarlasının için de huzur bulmuşum, mutluyum. Biraz ilerde sevgilim duruyor. Yanıma çağırıyorum gelsene diyorum gülümsüyoruz, mutluyuz.

Sonra Birden…

Belediye otobüsüne biniyorum hızla, sanki bir yere yetişmeye çalışır gibi… Elimi çantamı atıyorum, içinden altın bir kolye çıkıyor. Kolyenin ucunda renkli taşlar var. Hareket ettirince bir gülen yüz çıkıyor sonra gökkuşağı. Şaşırıyorum bu benim değil, çantama nasıl girdiğini anlamaya çalışıyorum. Belki kızlarındır diye düşünüyorum sonradan aklıma sevgilimin koyabileceği ihtimali geliyor.

Sonra Birden…

Bir hastaneye giriyorum. Hastanenin 2. katına çıkmam lazım ama büyük bir duvar var. Duvarın önüne büyük bir açılan ayaklı merdiven koymuşlar. O merdivenlerden hep çok korkarım sanki her an düşücekmişim gibi gelir. Rüyamda da korkuyorum. Merdivenin ortasında kalıyorum. Birilerinin gelip bana yardım etmesini bekliyorum. Kolidordan insanlar geçiyor ama beni görmüyor…

Uyanıyorum.

Bu sefer Hilalin çekmecesinden çıkan inception gibi bol katmanlı bir rüyaydı.

Sevgilimle beraber mutlu huzurlu anlar yaşamak güzel ama o sonunda ki duvar ve benim merdivenin ortasında kalmam düşündürücü. Elbet biri gelip beni görüp kurtaracaktır. Hastane sonuçta gele geçen çok olur 😉

Not1: “Kaç saat gördün bu rüyayı ?”  bence bu rüya 20 saniyeden fazladır 🙂

Not2: inception filmini izlemediyseniz kesin ama kesin izleyin. Benim önerim sakin bir kafayla dikkatle izleyin.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

