İlginç Rüyalar 3

Bu seferki rüyam daha kısa daha sakin daha az insanlı…

En korktuğum şeylerden biri zincirleme bir kazanın bir halkası olmaktır. Rüyamda zincirleme kazanın son halkası oluyorum. Tamamen öndekinin hatası yüzünden önümde ki arabaya çarpıyorum. Sinirle arabadan inip çarptığım arabanın kapısını açıyorum, 17 yaşlarında masum bir kız yeni araba öğreniyor belli. Kız mahcup bana bakıyor. Kızamıyorum. O kadar masum ve çaresiz ki kızamıyorum kızcağıza.

Sonra

Nereden geldiğini anlamıyorum ama psikologum çıkıyor ortaya. Onun evindeyiz. Bahçeli 2 katlı güzel bir ev. Başkaları da var yanımızda. Ayak üstü bir şeyler içip sohbet ediyoruz. Psikologum geliyor dostane sarılıyor. Beni teselli ediyor üzülme hallederiz aman boş ver şeklinde olayı önemsizleştiren konuşmalar geçiyor. Kendi kendime içimden geçiyor “bu adam seanslarda bu kadar yakın değil demek ki seans olduğu için göstermiyormuş ilgisini” diye düşünüyorum.

Bu sefer Hilalin çekmecesinden çıkan merhamet dolu bir rüyaydı.

Bence kızamadığım kız benim. Ne olursa olsun içimde ki sevilmeyi bekleyen kızı haklı buluyor ve kızamıyorum. Psikologumdan gördüğüm ve şaşırdığım ilgi de daha fazla ilgi beklemem. Sıcak bir sarılmayla karşılaştığım şaşırma, buna ne kadar da alışık olmadığımın göstergesi. 

 

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

