İlginç Rüyalar 4

Hayatımda ilk defa bu kadar gerçek bir rüya gördüm.

İlk defa uyandığımda gerçekte olmadığına şaşırdım. “Gerçek değil rüyaymış” diyerek uyandım.

Rüyamda;

Yıllardır kardeşimden bile yakın olduğum 12 yıllık arkadaşımın bambaşka bir hayatı olduğunu öğrendim. Babalarının kim olduğu konusunda hiçte emin olmadığı 2 küçük çocuğu olduğunu öğreniyorum.

Çocuklar bakım evi gibi bir yerde kalıyor. Neden bilmiyorum beraberce bu bakım evine gidiyoruz. Yanına biri bebek olmak üzere 2 çocuk geliyor. Kendi çocukları olduğunu söylüyor. Babalarını soruyorum emin değilim diyor.  Özellikle de hamileliğini ve doğumunu benden nasıl sakladığına şaşırıyorum. “Biz her ay görüşüyorduk nasıl saklayabildi” diyorum.

Angelina jolie filmlerinde ki gibi bambaşka bir hayatı olduğunu öğreniyorum. Büyük bir şaşkınlıkla uyandım. Uyandığımda gerçek olmadığını farkedince bir daha şaşırdım.

Bu rüyayı gördüğümde 31.7.17 di yaklaşık 10 gündür hiç rüya görmüyorum, üzülüyorum.

Bu sefer Hilalin çekmecesinden çıkan  şaşkınlık ve gizem dolu bir rüyaydı. Vermek istediği mesajı anlayamadım.

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

